-
Na sprzedawany przez nas towar udzielamy 12 miesięcy gwarancji, chyba, że w opisie przedmiotu jest inna informacja.
-
Reklamacje. Przed zwrotem/reklamacją prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie drogą mailową.Przesyłki nieawizowane będą traktowane jako przesyłki niewiadomego pochodzenia i nie będą odbierane. Reklamowany towar należy przysyłać na swój koszt (bez pobrania). Nie przyjmujemy paczek "za pobraniem". Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwykle jednak następuje to znacznie szybciej.
-
Do 10 dni od daty zakupu, uszkodzony towar wymieniam na nowy lub gdy takiego nie mam -oddajemy pieniądze. Po tym terminie naprawiamy go. Wymieniony lub naprawiony towar odsyłamy na nasz koszt.
-
Zgodnie zobowiązującym w naszym kraju prawem, realizując zakupy na odległość masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyn. W takiej sytuacji prosimy powiadomić nas o wysłaniu przesyłki i odesłać zakupiony wcześniej towar, dołączyć do przesyłki dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od kupna towaru. W oświadczeniu proszę podać numer rachunku, na jaki mamy dokonać przelew. Zwracany jest tylko koszt zakupu towaru (bez kosztów wysyłki). Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. Zwrotu dokonujemy maksymalnie w ciągu 7 dni od momentu otrzymania przesyłki.
-
Uwaga! Warunkiem wymiany/zwrotu towaru lub zwrotu pieniędzy jest odesłanie go do nas w takim stanie, w jakim został wysłany - z nienaruszonym opakowaniem, nie noszący śladów użytkowania. W przypadku reklamacji przedmiotu który był używany reklamacja rozpatrywana będzie wyłącznie poprzez naprawę.
-
Do przesyłki należy koniecznie dołączać dowód zakupu oraz opis uszkodzenia.