Klasyczny outrunner Redox 500/1000 to "łagodnie" usposobiony silnik dający modelarzowi dobry moment obrotowy niezbędny do lotów modelami treningowymi czy redukcyjnymi, oferując jednocześnie bardzo umiarkowany apetyt na energię - co przekłada się na bardzo długi czas utrzymania modelu w powietrzu. Oferująca ok. 500 g. ciągu statycznego jednostka z 1000 kV będzie idealna pod modele redukcyjne, trenerki, górnopłaty i dolnopłaty o większej powierzchni skrzydeł (o masie nawet 1,0 kg), gwarantując długie i stabilne przeloty, ze stosunkowo dużą rezerwą momentu obrotowego.
Dodatkowo, silnik ma możliwość przełożenia wału na drugą stronę korpusu uzyskując w ten sposób opcję "odwróconego montażu" - może to okazać się szczególnie pomocne w modelach z ograniczoną możliwością montażu wręgi pod instalację silnika z przodu modelu lub też okazać się idealnym rozwiązaniem w modelach z napędem pchającym.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.