Outrunner Redox 650/850 to jednostka o najniższym indeksie kV spośród trzech dostępnych "650-tek" z oferty Redox, dająca jednakże bardzo pokaźny moment obrotowy przy jednoczesnym bardzo niskim zapotrzebowaniu na energię. Silnik jest więc stworzony dla modeli trenerków, górnopłatów i innych samolotów o charakterze treningowym, gdzie duża powierzchnia skrzydeł i wysoki moment dają doskonałą stabilność modelu w powietrzu oraz wyjątkowo długie czasy przelotów, podczas których na spokojnie można trenować swoje umiejętności jako pilota.
Dodatkowo, silnik ma możliwość przełożenia wału na drugą stronę korpusu uzyskując w ten sposób opcję "odwróconego montażu" - może to okazać się szczególnie pomocne w modelach z ograniczoną możliwością montażu wręgi pod instalację silnika z przodu modelu lub też okazać się idealnym rozwiązaniem w modelach z napędem pchającym.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.